Páginas

dimarts, 23 de juliol del 2013

Espardenyes i bossa / Alpargatas y bolso

Hola, com va l'estiu? / ¿Como va el verano?

Aquest any m'ha tocat jornada intensiva a la feina, estic aprofitant per fer cosetes, Avui us ensenyo dues esperdenyes i una bossa.
Este año como me ha tocado hacer jornada intensiva en el trabajo, estoy aprovechando para hacer cositas. Hoy os enseño dos alpargatas y un bolso



La bossa és un kit, disseny d'Authen-tic i l'ha batejat com a "Bolso Manuela". Quan el vaig veure m'en vaig enamorar i en un parell de tardes ja el tenia fet.
El bolso es un kit, diseño de Authen-tic y lo han bautizado como "Bolso Manuela". Cuando lo vi me enamoré y en un par de tardes ya lo tenia hecho.


Per darrera és igual de bonica que per devant, i a més el vaig fer amb l'encoixinat lliure, era la primera vegada que ho feia i hem sembla que m'ha quedat força bé.
Por detrás es igual de bonito que por delante, y además lo hice con acolchado libre, era la primera vez que lo hacia y me parece que me ha quedado bastante bien. 



Per dintre, també molt bonica, les robes molt ben triades, merit de l'Anna i la Mar.
Por dentro, también muy bonito, las telas muy bien escogidas, merito de Anna i Mar


Be, per avui ja n'hi ha prou, un altre dia més. Per les que en tingueu aviat o ja ho estigueu BONES VACANCES. Jo les començo aquest proper divendres, quines ganes!!!!!
Bien, por hoy ya hay bastante, otro dia más. Para las que tengais pronto o ya lo esteis BUENAS VACACIONES. Yo las empiezo este viernes, que ganas!!!!

5 comentaris:

  1. Las tres cosas preciosas, el bolso una monada pero las alpargatas también. UN abrazo

    ResponElimina
  2. NOia, és l'estiu de les espardenyes!!!

    petons i bon estiu!

    Cesca

    ResponElimina
  3. Oh!! M'encanten les segones espardenyes!!!

    ResponElimina
  4. hola Silvia,
    Noia estas super preparada per l'estiu. Tot genial i molt estiuenc. Petonets

    ResponElimina
  5. Qué bonic. M'agrada molt la bossa. És ideal.
    Un abraçada

    ResponElimina